tiistai 1. joulukuuta 2015

Työn esittely

Hyvää päivää opettajat, ja te valikoidut ihmiset, joiden annan lukea markkinointiviestinnän portfoliotani. Tässä ensimmäisessä postauksessa avaan hieman työalustani valintaa, kerron tulevien postauksien aiheet, sekä kuvailen lähestymistapaani työhön.

Työalustakseni valitsin siis blogin. Ensin kokeilin tehdä sitä opinnäytetyömuotoon, mutta se ei tuntunut tarpeeksi luovalta. Kuvien ja linkkien sijoittaminen niinkin pyhään työpohjaan kuin edeltä mainittuun, olisi tuntunut suorastaan irvokkaalta. Lisäksi työhön saa pohtivamman otteen, kun voi oikein luvan kanssa kirjoittaa ajatukset minä-muotoon. Luova ajattelu on sallittua.

Jokainen postaukseni siis käsittelee yhtä isoa aihekokonaisuutta. Olen jakanut aiheet seitsemän ison otsakkeen alle: trendit, mainonta, segmentointi, ostoskäyttäytyminen, visuaalinen markkinointi, sissimarkkinointi sekä elämysmarkkinointi. Lopuksi teen vielä kokoavan postauksen kaikista aiheista.

Jokaista aihetta lähestyn ensin määrittelemällä kysymykset, jotka minulle itselleni herää aihetta pohtiessa. Niiden kysymysten pohjalta lähden selvittämään asioita blogipostauksen muodossa. Lähteet sijoitan tekstin loppuun. Kuvia ja linkkejä, mahdollisimman paljon esimerkkejä aion sijoitella tekstin väliin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti